maanantai 25. kesäkuuta 2012

Heippaaa! :)

Joo terve! Kirjottelen nyt taas, ku en oo vähään aikaan kirjotellu. Kello näyttää 23:49 ja pitäs olla jo nukkumassa (aamulla seittemältä ylös hoitaa hevoset, jos äiti ei mee) :'D
No, kumminki. Tilasin H&M:mältä vaatteita, jee :D

Tänään kävin estevalmennuksessa Mandyllä, meni tosi kivasti, Mandy ei kieltäny ku kerran :'D Sit oon vaan istunu dataamassa koko päivän. Ja syöny karkkii. Ja juonu cocista :'D

Sit oon vaan kuvaillu, en oikeestaan muuta :)
Ja nyt sanon teille taas heipat.

Moimoi, nähdään! :)

PSST. Sain Inkalta idean! :'D Mäki haluun tehä kysymyspostauksen. Teen sen tälleen kirjallisena :) Laittakaa kommentteihin jotain kysymyksiä, ni mä kokoilen sit niistä semmosen postauksen :'D Samalla selvitän, lukeeko tätä edes kukaan >:D Eli jos olet lukenut näitä mun postauksia, niin laita kommenttiaa :*D

5 kommenttia:

  1. tää ois paljo kiinnostavampi ja kivempi lukee jos täs ois ykski kuva !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Oon nyt itekki huomannu, että tää on tosi tylsä :'D Nyt kun kesä on täällä, lupaan laittaa tänne pari otostani, mahdollisesti jo huomenna :) Mutta en kumminkaan laita tätä valokuvausblogiksi, kun tää ei semmonen ole :D

      Poista
  2. Mitä aijot tehdä nyt kesälomalla ja mitä olet tehnyt jo ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs tässä, en oikein mitään :D
      Ajattelin, että meen kavereiden kans lintsille tai särkkään jossain vaihees ja sitte Maikin kanssa shoppailee :D

      Ja niin, olin riparilla, pitäny rippijuhlat ja sit oon vaan ollu kotona. :)

      Poista
  3. Kuulostipa mukavalle postaukselle := harmi ettet enää taida blogata!

    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista