tiistai 5. kesäkuuta 2012

Hevospostaus (:

Juu elikkä. En tiiä ootteko te tän mun blogin lukijat hevosihmisii, mut aattelin, että voisin nyt kerranki tehä ihan tositosi lyhyen "hevospostauksen". Kerron siis mun eilisestä :)

Oltiin eilen Maikin kanssa kaupungilla shoppailee. Käytiin Kampissa, Foorumissa & itäkeskuksessa. Ostin ihan sikana kaikkee, enkä jaksa ees luetella niitä, saatika sitte ottaa kuvia :D Mieleen painuvin ostos oli kuitenki semmonen ihana kaulakoru, jossa oli valkonen sulka ja kaikkii härpäkkeitä :) Sit illemmalla Maikki tuli meille. Käytiin ratsastelemassa ku en aamulla jaksanu (:D), Maikki meni mun ponilla Mandyllä & mä sit mun pikkusiskon mustalla shetlanninponille. Sitku tultiin sieltä ni ratsastettiin viel tandemina äitin heposella (: Niinja hoidettiin hepat, tietenki, mutta en jaksa sitä nyt selittää :D

Ai niin, MEKOT TULI!!<3

- Rousgu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti